Četiri dodataka prehrani koje bi svaka žena trebala uzimati

Određeni vitamini, minerali i kiseline pomažu nam pri postizanju raznih zdravstvenih i beauty ciljeva, a ako ih ne unosimo dovoljno kroz prehranu – bitno je pojačati njihov unos uz pomoć kvalitetnih suplemenata.

Kada čujemo frazu „osjećati se dobro u svojoj koži“, prvenstveno pomislimo na fizički izgled. Međutim, ne kaže se uzalud da prava ljepota dolazi iznutra. Zato je od fizičkog izgleda važnije naše zdravlje i ono je zapravo ključni aspekt koji će dovesti do toga da se osjećamo savršeno. Da bismo bile zdrave, moramo svom organizmu omogućiti dovoljno vitamina, minerala i ostalih nutrijenata koji su ključni za njegovu ravnotežu. To se pogotovo odnosi na nas žene, jer se naše nutritivne potrebe mijenjaju tijekom života. Zbog toga ne možemo uvijek biti sigurne unosimo li dovoljno pravih hranjivih tvari.

U nastavku saznaj više o četiri ključna nutrijenta koja su potrebna svakoj ženi da bi održala svoje zdravlje.

1. Vitamin C – snažan antioksidans koji je sjajan za kožu

Ovaj svestrani vitamin najbolji je prijatelj svakoj ženi, a pogotovo onima koje imaju nezdrave navike, poput pušenja ili nedovoljnog sna. Vitamin C je snažan antioksidans koji se bori protiv slobodnih radikala, ima ključnu ulogu u jačanju imuniteta te štiti tvoje tijelo od infekcija i kroničnih bolesti. Osim toga, vitamin C je važan za proizvodnju kolagena, a znamo da se već nakon prve polovice dvadesetih godina u tijelu počinje usporavati njegova proizvodnja, što dovodi do pojave znakova preuranjenog starenja.

2. Vitamin D – jača imunitet i spriječava posljedice osteoporoze

Manjak vitamina D je čest slučaj, pogotovo tijekom zime kada nemamo mogućnost provoditi vrijeme na suncu. Vitamin D je važan za održavanje zdrave razine kalcija, proizvodnju inzulina i pravilnu funkciju imuniteta. Osteoporoza je bolest od koje većinom obolijevaju žene, a posljedice ove bolesti poput česti prijeloma mogu se smanjiti dovoljnom količinom vitamina D u organizmu. Osteoporoza se smatra bolešću starije životne dobi, no o prevenciji njezinih posljedica važno je početi razmišljati već u mladosti. Osim žena starije dobi, od manjka vitamina D često pate žene s viškom kilograma i osobe tamnije puti.

3. Omega-3 masne kiseline - ublažava mesntrualne bolove

Iako su omega-3 masne kiseline važne za oba spola, jer pomažu smanjiti rizik od nastanka srčanih bolesti i raka, pogotovo su važne za žene. Omega-3 pomažu kod stanja koja posebno pogađaju naš spol, kao što su menstrualni bolovi. Također, omega-3 masne kiseline čuvaju zdravlje srca, grudi i kostiju, ali i pomažu održavanju normalnog raspoloženja što je pogotovo važno ženama u menopauzi.

4. Selen – pozitivan utjecaj na rad štitnjače

Selen pruža niz benefita organizmu, primjerice doprinosi normalnoj funkciji imunološkog sustava i štiti stanice od oksidativnog stresa. Ovaj mineral pomaže organizmu iskoristiti jod dobiven putem hrane, a jod je važan za pravilan rad štitnjače. Štitnjača je pak odgovorna, između ostalog, za rast kose i noktiju. Zbog toga je selen omiljeni mineral među ženama jer doprinosi održati kosu zdravom i sjajnom, a nokte čvrstima.

Iako svaki vitamin i mineral donosi specifične benefite organizmu, u ovom tekstu smo naveli one koji su iznimno potrebni nama ženama. Uz pravilnu i raznovrsnu prehranu te dodatke prehrani svom organizmu možeš pružiti sve što je potrebno kako bi se osjećala savršeno u svojoj koži!

Dodatak prehrani nije nadomjestak ili zamjena uravnoteženoj prehrani. Preporučuje se uzimanje dodatka prehrani u okviru raznovrsne i uravnotežene prehrane te zdravog načina života. Čuvati od dohvata male djece.

© 2022 - Sva prava pridržana STADA - Boostaj zdravlje